.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مکانهای گردشگری معروف در مشهد

روستای کنگ در مشهد ،منطقه ای ییلاقی و دارای آب و هوای بسیار مطبوع است که در ارتفاعات بینالود و در جوار رودخانه کنگ احداث و در محور دره رودخانه کنگ قرار گرفته  و جزء بخش طرقبه  از توابع شهر مشهد بوده و در فاصله 28 کیلومتری این شهر قرار گرفته است.دیدار از این روستا را در تور لحظه آخری مشهد از دست ندهید. از مشخصه های روستای کنگ نحوه ساخت خانه‌های روستا با توجه اقلیم و جهت باد و جهت تابش خورشید در راستای شمال شرقی جنوب غربی  میباشد که  بیشترین بهره‌گیری از انرژی و صرفه‌جویی در مصرف آن را در پی دارد.

محصولات روستای کنگ به خاطر آب و هوای  معتدل و کوهستانی بیشتر باغی است و مورد استقبال مسافران تور مشهد تعطیلات بهار 95 است . یکی از رسومات و عقاید خاص اهالی روستای کنگ روشن کردن شمع در زیر درختی در کنار چشمه است که به اعتقاد اهالی محل دفن امامزاده‌ای است که حاجت مردم را روا می‌دارد و بیشتر مردم  نذر و نیاز خود را در این مکان انجام می دهند.  به هرحال روستای کنگ در بهار و تابستان پذیرای گردشگران تور مشهد است که میخواهند اوقات خود را در آب و هوای معتدل به فعالیت‌های تفریحی و ورزشی پرداخته  و دمی را در طبیعت زیبای کوهستانی در تور مشهد نوروز 95  بگذرانند.

 

رودخانه کشف رود در مشهد از دیدنی های تور مشهد از شمال مشهد می گذرد و اعتبار تاریخی بسیاری دارد. خط سیر این رود، راه بازرگانی بسیار بزرگی بوده که مرو، هندوستان و چین را به بین النهرین متصل می ساخته و آثار تاریخی معتبری که برحاشیه کشف رود هنوز پا برجاست، گواهی بر اهمیت این رهگذر بزرگ است.در تور مشهد 95 دیدن از این رودخانه را از دست ندهید.شعبه ای از کشف رود از کوه های هزار مسجد و شعبه دیگر آن از کوه های بینالود سرچشمه گرفته و از شمال شهر می گذرد. کشف رود در بهار نسبتاً پر آب است و اطراف مسیر خود را مشروب نموده، از غرب به شرق جریان دارد و در پل خاتون واقع در دهکده تاریخی زورآباد شهرستان صالح آباد از توابع تربت جام وارد هریرود می شود و از آنجا به بعد، رودخانه تجن نام گرفته و به سمت ترکمنستان ادامه می‌یابد و در ریگزارهای ترکمنستان فرو می‌رود.در تور لحظه آخری مشهد حتما از این رودخانه دیدن کنید. طول رودخانه کشف رود ۲۹۰ کیلومتر است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای گردشگری معروف در مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 22 اسفند 1394
.

هتلهای چهار ستاره مشهد

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد هتلی چهار ستاره می باشد که به صورت یک ساختمان 20 طبقه در تاریخ 16/06/1393 و در زاد روز ولادت مولای متقیان امام رضا (ع) افتتاح شد. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای می باشد که در مجاورت بازار رضا و در خیابان 17 شهریورمشهد واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا کمتر از 2 کیلومتر می باشد و این موقعیت مناسبی برای مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) است تا به راحتی بتوانند برای زیارت به حرم بروند. فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از این هتل قرار گرفته اند. هتل 4 ستاره سینور مشهد امکانات لوکس و مناسبی را برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 در نظر گرفته است تا بتواند آسایش و راحتی را برای آنان فراهم کند برخی از این امکانات لابی، آسانسور، کافی شاپ، فروشگاه، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، لاندری، 2 سالن رستوران و پارکینگ با ظرفیت 150 ماشین هستند. اتاق های این هتل نیز در تور مشهد بهار 95 به تجهیزاتی مدرن از جمله مبلمان لوکس، تلویزیون، تلفن، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد که در محل اقامت خود نیاز به اینترنت دارند نیز می توانند از اینترنت پر سرعت وای فای که در فضای لابی و اتاق های هتل چهار ستاره سینور مشهد به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد در تور مشهد فروردین 95  استفاده کنند.

آدرس هتل سینور مشهد : مشهد، خیابان هفده شهریور، بین 17 شهریور 2 و 2/2 (نبش دانش شرقی)

هتل سینور مشهد

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 22 اسفند 1394
.
هتل بین المللی قصر طلایی مشهد 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران تور مشهد نوروز 95 بسیاری را جذب خود کنند . این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان تور مشهد نوروز 95 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 : تور مشهد نوروز 95 , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36

 


هتل هما 2 مشهد 

hotel homa 2 mashhad

هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95، در منطقه ای سرسبز و آرام  توانسته مجموعه ای از سوئيت ها و سالن هاي ميهماني و ضیافت را به صورت مجلل براي میهمانان و مسافرانتور مشهد نوروز 95 تدارک ببیند. موقعيت بسیار خوب هتل هما، دسترسی سريع و راحتی را به جاذبه هاي زیارتی و دیدنی شهر مقدس مشهد، چه در روزهای تعطيلات و مناسبت هاي مذهبي، و یا در مسافرت تجاري و کاری تور مشهد نوروز 95، فراهم کرده است . دکوراسیون اتاق ها و سوئيت هاي بسیار مجلل هتل به صورت كلاسيك و مدرن امکانات رفاهی ایجاد کرده است تا زيارت و اقامتی به يادماندني را مسافران و میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 تجربه کنند . با اقامت در هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95 که بزرگ و با شكوه می باشد این زیبایی را از نزدیک ببینید و تجربه کنید.

آدرس هتل هما 2 مشهد : مشهد بلوار خیام

 


هتل پردیسان مشهد 

hotel pardisan mashhad

هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است. هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور برای مسافران تور مشهد نوروز 95 سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر  هتل پردیسان مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما

 


هتل پارس مشهد 

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس تور مشهد نوروز 95 ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان تور مشهد نوروز 95 ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس تور مشهد نوروز 95 داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 26 بهمن 1394
.
هتل مجلل درویشی مشهد 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری تور مشهد نوروز 95 توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) در تور مشهد نوروز 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل در تور مشهد نوروز 95 نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانانتور مشهد نوروز 95 سرو می شود. رستوران دیگر در تور مشهد نوروز 95 به نام برکه می باشد که میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.

هتل مجلل درویشی مشهد

 

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری در تور مشهد نوروز 95 استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 ، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95 ، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل قصر تور مشهد نوروز 95 انجام می شود . مسافرین تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 است.

 

 


هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

 

هتل توس تور مشهد نوروز 95  یک هتل توریستی است که بیشتر از سی سال تجربه هتل داری دارد و در این زمینه از جمله گروه هتل پارسیان می باشد.اين هتل چهار ستاره مناسب برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای محیطی آرام و دل نشین و سرسبز می باشد. از امکانات این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می توان به موارد زیر اشاره کرد : واحدهاي دوبلكس , واحدهاي ويلائي , سالن هاي چند منظوره , آب نماي موزيكال و ... آماده پذيرائي از ميهمانان و مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95 مي باشد. هتل توريست توس تور مشهد نوروز 95 دارای  44 باب سوئيت ويلايي و دوبلكس زیبا , رستوران الوند با ظرفيت 120 نفر و رستوران دماوند با ظرفيت 180 نفر است و همچنين كافي شاپ و كافي شاپ گیلاس و چايخانه تابستاني را دارا می باشد.

از دیگر امکانات این هتل زمین تنیس , پارک کودکان , فضای سبز و ... می باشد.

این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) با ماشین 35 دقیقه فاصله دارد.

آدرس:مشهد , ابتدای بزرگراه آسیایی , میدان قائم

 


مجتمع هتل نور گلستان مشهد 

 

مجتمع هتل نور گلستان مشهد

در این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 اقامت کودکان زیر پنج سال و پنج سال به صورت رایگان می باشد. ظرفیت هر اتاق به شکل استاندارد شش نفر است اما ظرفیت ده نفر را هم دارا می باشد (یعنی 4 نفر اضافه) . این هتل مهمان خارجی نمی پذیرد.این هتل وابسته به دولت است و ساعت ورود و خروج آن به شکل سیستماتیک صورت می پذیرد.

همکانات هتل نور تور مشهد نوروز 95 عبارت است از:لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و هر واحد و...

این هتل با ماشین ده دقیقه تا حرم فاصله دارد.

آدرس هتل نور گلستان مشهد : مشهد مقدس , خیابان جهانبانی , خیابان گلستان شرقی , کوچه زادمهر , پ7 , مجتمع نور گلستان

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصرتور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . مسافران تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان تور مشهد نوروز 95 است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 26 بهمن 1394
.
هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 از 14 طبقه و 94 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل سه ستاره رو به حرم امام رضا (ع) است و منظره آرامش بخشی را به تصویر می کشد. علاوه بر این مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. از امکانات هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 رستوران , کافی شاپ , فضای سبز , آرایشگاه و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , روبروی بازار رضا

 


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 


هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد نوروز 95 یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم تور مشهد نوروز 95  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

 


هتل کوثر ناب مشهد 

hotel kosar nab mashhad

هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز تور مشهد نوروز 95 در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است  که پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس تور مشهد نوروز 95 می باشد که دارای این تجهیزات است . خدمات هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 : بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 26 بهمن 1394
.

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی در تور مشهد لحظه آخری با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) برای میهمانان تور مشهد عید 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان تور مشهد 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان تور مشهد تعطیلات عید 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.


هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی در تور مشهد لحظه آخری از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند . هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان در تور مشهد زمستان 94 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : مشهد , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: معروف ترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 26 بهمن 1394
.

خانه داروغه مشهد

این خانه در تور مشهد عید 95 یکی از خانه های تایریخی مشهد می باشد که مربوط به دوره قاجار بوده و در سال 1381 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است . این خانه در خیابان نواب صفوی مشهد واقع شده است و علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند در تور مشهد لحظه آخری از این خانه زیبا و تاریخی دیدن کتتد . خانه داروغه مشهد توسط معماران روس و به دستور شخصی از دوره قاجار که داروغه مشهد بوده بنا شده است .  میهمانان تور مشهد 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. این خانه که در آن زمان خانه شخصی بوده و مراسم پذیرایی در آن انجام می شده است از سال 66 به بعد به عنوان محلی برای اسکان هیئت های مذهبی از آن استفاده می شود . گردشگران تور مشهد تعطیلات عید 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 خانه داروغه مشهد


مصلی طرق مشهد

مصلی طرق قدیمی ترین نمونه برجای مانده از این بنا در مشهد می باشد و میهمانان تور مشهد لحظه آخری که در سال 837 قمری با ترکیب یک ایوان بلند مرکزی و دو ایوانچه طرفین و اتاق‌های گوشواره ساخته شده است . در انتهای ایوان فضای چهار ضلعی گنبدداری وجود دارد که بر دیوار انتهایی آن محرابی وجود دارد . گردشگران تور مشهد نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در ازاره فوقانی ایوان کتیبه های خط ثلث به چشم می خورد و از دیگر تزیینات این بنا می توان به قاب‌ها و کاربندی‌های گچی اشاره کرد . گردشگران تور مشهد زمستان 94 از این بنای زیبا دیدن می کنند .

 مصلی طرق مشهد

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 26 بهمن 1394
.
هتل بین المللی قصر طلایی مشهد 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران تور مشهد نوروز 95 بسیاری را جذب خود کنند . این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان تور مشهد نوروز 95 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 : تور مشهد نوروز 95 , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36

 


هتل هما 2 مشهد 

hotel homa 2 mashhad

هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95، در منطقه ای سرسبز و آرام  توانسته مجموعه ای از سوئيت ها و سالن هاي ميهماني و ضیافت را به صورت مجلل براي میهمانان و مسافرانتور مشهد نوروز 95 تدارک ببیند. موقعيت بسیار خوب هتل هما، دسترسی سريع و راحتی را به جاذبه هاي زیارتی و دیدنی شهر مقدس مشهد، چه در روزهای تعطيلات و مناسبت هاي مذهبي، و یا در مسافرت تجاري و کاری تور مشهد نوروز 95، فراهم کرده است . دکوراسیون اتاق ها و سوئيت هاي بسیار مجلل هتل به صورت كلاسيك و مدرن امکانات رفاهی ایجاد کرده است تا زيارت و اقامتی به يادماندني را مسافران و میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 تجربه کنند . با اقامت در هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95 که بزرگ و با شكوه می باشد این زیبایی را از نزدیک ببینید و تجربه کنید.

آدرس هتل هما 2 مشهد : مشهد بلوار خیام

 


هتل پردیسان مشهد 

hotel pardisan mashhad

هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است. هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور برای مسافران تور مشهد نوروز 95 سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر  هتل پردیسان مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما

 


هتل پارس مشهد 

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس تور مشهد نوروز 95 ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان تور مشهد نوروز 95 ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس تور مشهد نوروز 95 داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 21 دی 1394
.
هتل مجلل درویشی مشهد 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری تور مشهد نوروز 95 توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) در تور مشهد نوروز 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل در تور مشهد نوروز 95 نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانانتور مشهد نوروز 95 سرو می شود. رستوران دیگر در تور مشهد نوروز 95 به نام برکه می باشد که میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.

هتل مجلل درویشی مشهد

 

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری در تور مشهد نوروز 95 استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 ، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95 ، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل قصر تور مشهد نوروز 95 انجام می شود . مسافرین تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 است.

 

 


هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

 

هتل توس تور مشهد نوروز 95  یک هتل توریستی است که بیشتر از سی سال تجربه هتل داری دارد و در این زمینه از جمله گروه هتل پارسیان می باشد.اين هتل چهار ستاره مناسب برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای محیطی آرام و دل نشین و سرسبز می باشد. از امکانات این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می توان به موارد زیر اشاره کرد : واحدهاي دوبلكس , واحدهاي ويلائي , سالن هاي چند منظوره , آب نماي موزيكال و ... آماده پذيرائي از ميهمانان و مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95 مي باشد. هتل توريست توس تور مشهد نوروز 95 دارای  44 باب سوئيت ويلايي و دوبلكس زیبا , رستوران الوند با ظرفيت 120 نفر و رستوران دماوند با ظرفيت 180 نفر است و همچنين كافي شاپ و كافي شاپ گیلاس و چايخانه تابستاني را دارا می باشد.

از دیگر امکانات این هتل زمین تنیس , پارک کودکان , فضای سبز و ... می باشد.

این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) با ماشین 35 دقیقه فاصله دارد.

آدرس:مشهد , ابتدای بزرگراه آسیایی , میدان قائم

 


مجتمع هتل نور گلستان مشهد 

 

مجتمع هتل نور گلستان مشهد

در این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 اقامت کودکان زیر پنج سال و پنج سال به صورت رایگان می باشد. ظرفیت هر اتاق به شکل استاندارد شش نفر است اما ظرفیت ده نفر را هم دارا می باشد (یعنی 4 نفر اضافه) . این هتل مهمان خارجی نمی پذیرد.این هتل وابسته به دولت است و ساعت ورود و خروج آن به شکل سیستماتیک صورت می پذیرد.

همکانات هتل نور تور مشهد نوروز 95 عبارت است از:لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و هر واحد و...

این هتل با ماشین ده دقیقه تا حرم فاصله دارد.

آدرس هتل نور گلستان مشهد : مشهد مقدس , خیابان جهانبانی , خیابان گلستان شرقی , کوچه زادمهر , پ7 , مجتمع نور گلستان

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصرتور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . مسافران تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان تور مشهد نوروز 95 است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 21 دی 1394
.
هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 از 14 طبقه و 94 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل سه ستاره رو به حرم امام رضا (ع) است و منظره آرامش بخشی را به تصویر می کشد. علاوه بر این مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. از امکانات هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 رستوران , کافی شاپ , فضای سبز , آرایشگاه و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , روبروی بازار رضا

 


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 


هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد نوروز 95 یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم تور مشهد نوروز 95  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

 


هتل کوثر ناب مشهد 

hotel kosar nab mashhad

هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز تور مشهد نوروز 95 در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است  که پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس تور مشهد نوروز 95 می باشد که دارای این تجهیزات است . خدمات هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 : بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 21 دی 1394
.

خانه داروغه مشهد

این خانه در تور مشهد عید 95 یکی از خانه های تایریخی مشهد می باشد که مربوط به دوره قاجار بوده و در سال 1381 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است . این خانه در خیابان نواب صفوی مشهد واقع شده است و علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند در تور مشهد لحظه آخری از این خانه زیبا و تاریخی دیدن کتتد . خانه داروغه مشهد توسط معماران روس و به دستور شخصی از دوره قاجار که داروغه مشهد بوده بنا شده است .  میهمانان تور مشهد 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. این خانه که در آن زمان خانه شخصی بوده و مراسم پذیرایی در آن انجام می شده است از سال 66 به بعد به عنوان محلی برای اسکان هیئت های مذهبی از آن استفاده می شود . گردشگران تور مشهد تعطیلات عید 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 خانه داروغه مشهد


مصلی طرق مشهد

مصلی طرق قدیمی ترین نمونه برجای مانده از این بنا در مشهد می باشد و میهمانان تور مشهد لحظه آخری که در سال 837 قمری با ترکیب یک ایوان بلند مرکزی و دو ایوانچه طرفین و اتاق‌های گوشواره ساخته شده است . در انتهای ایوان فضای چهار ضلعی گنبدداری وجود دارد که بر دیوار انتهایی آن محرابی وجود دارد . گردشگران تور مشهد نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در ازاره فوقانی ایوان کتیبه های خط ثلث به چشم می خورد و از دیگر تزیینات این بنا می توان به قاب‌ها و کاربندی‌های گچی اشاره کرد . گردشگران تور مشهد زمستان 94 از این بنای زیبا دیدن می کنند .

 مصلی طرق مشهد

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 21 دی 1394
.

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی در تور مشهد لحظه آخری با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) برای میهمانان تور مشهد عید 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان تور مشهد 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان تور مشهد تعطیلات عید 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.


هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی در تور مشهد لحظه آخری از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند . هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان در تور مشهد زمستان 94 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : مشهد , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 21 دی 1394
.

رستوران کوهسر مشهد

 مجتمع کوهسر که با طراحی خاص بر گرفته از معماری هخامنشی که روشنگر تاریخ ایران می باشد بنا گردیده و خود می تواند نشانگر اقتدار و گذشته تاریخی این مرز و بوم در چشم بیننده خصوصا توریست های بازدید کننده باشد .در تمامی سر درها و ورودی های سالن ها ، سر ستون ها نمادهای هخامنش کاملا  مشهود است .مسافران تور مشهد میتوانند از این رستوران زیبا استفاده نمایند.

نکته حائز اهمیت این است که مجتمع کوهسر دارای مرتفع ترین رستوران شهر مشهد می باشد و با چشم اندازی زیبا به شهر مشهد موجبات فراهم شدن محیطی زیبا را برای بیننده فراهم میسازد.امید است که بتوان با ساخت  مجتمع کوهسر گوشه ای از بنای عظیم و تاریخی تخت جمشید و تمدن ایران را زنده و به جهانیان نشان داد . مسافران تور مشهد میتوانند با رفتن به این رستوران زیبااز غذا های خوشمزه و با کیفیت استفاده نمایند.

رستوران کوهسر

رستوران کوهسر

 مطالب مرتبط:

رستوران کوهسر مشهد

 

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95

تور لحظه آخری مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران کوهسر مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 1 دی 1394
.

بازار جنت مشهد

بازار جنت مشهد

این بازار در گذشته بخشی از محله قدیمی بوده که در قسمت ارگ شهر و محله حکومتی و اعیانی چهار باغ قرار داشت و به دلیل موقعیت اقتصادی مشهد خانه های این قسمت به مراکز تجاری و بازار تبدیل شده است. این بازار به دلیل معماری خاص و ترکیب قدیمی ای که دارد نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خود جلب کرده است . امروزه این مکان یکی از مراکز مهم تهیه پوشاک می باشد . همچنین این بازار دسترسی خوبی به برخی از هتل ها مشهد دارد .

مطالب مرتبط:

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95

تور لحظه آخری مشهد

بازار جنت مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازار جنت مشهد,مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 1 دی 1394
.

هتل آپارتمان فضل مشهد

هتل آپارتمان فضل جز هتل های نزدیک به حرم مشهد است که از ویژگی های خوب آن این است که با حرم فقط 10 دقیق فاصله دارد . هتل آپارتمان فضل از بهترین هتل آپارتمان های شهر مشهد به حساب می آید .این هتل به مسافران تور مشهد که در این مکان اقامت کنند خدماتی شامل صبحانه بوفه ، نهار که شامل منوی انتخابی، سالاد و دسر می باشد و شام هم که منوی بسته، سالاد و سوپ است ارائه می کند . تعداد اتاق های آن 44 عدد است و همچنین دارای امکاناتی دیگر مانندیخچال ، تلویزیون ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ،رستوران که دارای 120 نفر ظرفیت و کافه سنتی می باشد. از دیگر امکانات عمومی آن که در اختیار مسافران تور مشهد قرار میگیرد اینترنت رایگان و شارژی ، پارکینگ ، لابی ، اینترنت در لابی ، سیستم اعلام حریق ، تاکسی سرویس ، روم سرویس ، 2 دستگاه آسانسور ، شارژ صبحانه ، صندوق امانات و همچنین کسانی که مایل به مشهد گردی باشند می توانند ون اختصاصی در اختیار داشته باشند.

جزئیات تور مشهد برای هتل آپارتمان فضل مشهد:

آدرس هتل آپارتمان فضل مشهد : مشهد , بین چهار راه و میدان شهدا , شیرازی ۲۴ ,هتل آپارتمان فضل
فاصله تا مرکز شهر: ۲۰ دقیقه
فاصله تا فرودگاه : ۳۰ دقیقه

 

 

 مطالب مرتبط:

 هتل آپارتمان فضل مشهد

تور مشهد نوروز 95

تور مشهد بهمن 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان فضل مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 1 دی 1394
.

هتل مشهد مشهد

هتل مشهد هتل 4 ستاره در خيابان امام رضا در حاشيه ي ميدان بيت المقدس با فاصله اي حدود 150 متر تا حرم مطهر قرار گرفته است. فاصله ي زماني هتل تا حرم مطهر با پاي پياده كمتر از 3 دقيقه است. دارای امکانات رفاهی مدرن و فضایی دلنشین آسایش را برای میهمانان گرامی تور مشهد، سوئیت های مجلل جهت اقامتی خوش با چشم اندازی زیبا از حرم مطهر امام رضا(ع) در اختیار میهمانان گرامی می باشد دیگر امکانات از جمله:صندوق امانات دیجیتالی، فضایی مجلل با در اختیار داشتن 2 اتاق اضافه مجهز به امکانات رفاهی کامل، تلویزیون 32 اینچ LED به همراه پخش 24 ساعته قیلم و سیستم آنتن مرکزی،اتاق مجهز به امکانات رفاهی برای در اختیار قرار دادن فضای بیشتر در اختیار مهمانان،سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، روم سرویس 24 ساعته، امکان برقراری ارتباط تلفنی داخلی و خارجی،فضای مناسب جهت قرار دادن لباس ها و لوازم مهمانان،میز به همراه 4 عدد صندلی جهت راحتی میهمانان، سیستم پخش موسیقی و.... آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی تور مشهد می باشد.

هتل مشهد مشهد

 هتل آبان مشهد

تور مشهد هتل آبان

هتل آبان مشهد از هتل های 4 ستاره این شهر مقدس است که در یک منطقه آرام و بدون ترافیک با آب و هوایی بسیار پاکیزه قرار گرفته است. این هتل متشکل از 60 اتاق تمیز با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله حمام , تلویزیون , یخچال , سشوار و... می باشد.

تور مشهد هتل آبان

هتل آبان با ماشین تا حرم 30 دقیقه فاصله دارد اما به قطار شهری بسیار نزدیک است و مسافران عزیز تور مشهد که در این هتل اقامت دارند می توانند به راحتی با استفاده از این قطار شهری به حرم , مراکز خرید , مراکز دیدنی و... بروند. از امکانات هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , کافی شاپ , فضای باز و سرسبز , رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ فرنگی و ایرانی و... اشاره کرد. این هتل برای اقامت مسافران تور مشهد می تواند هتل مناسبی باشد تا اوقات ذفراغت خوبی را سپری کنند.

مطالب مرتبط:

هتل آبان مشهد

 

هتل مشهد مشهد

تور مشهد نوروز 95

تور مشهد زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 1 دی 1394
.

طبیعت اسفجیر مشهد

منطقه اسفجیر در 200کیلومتری شهر مشهد واقع شده است . این منطقه دارای آب وهوایی معتدل می باشد . ویژگی این منطقه وجود تاکستان های فراوان است.مسافران تور مشهد میتوانند از این طبیعت زیبا استفاده نمایند. تسفجیر روستایی است که به واسطه داشتن آب فراوان، از باغات و مزارع پرباری برخوردار است. پس از گذشتن از روستا و با حدود یک ساعت پیاده روی آرام در کنار رودخانه به میان دره ای با دیواره های بسیار بلند وارد می شودید که با ادامه این مسیر به محوطه زیبای آبشار اسفجیر خواهید رسید.در تور مشهد بهترین خاطرات خوبی را سپری کنید. دیواره هایی به ارتفاع بالای دویست متر که از زیر آنها آبی زلال به بیرون می جهد. گذشتن از آبشار اسفجیر بدون داشتن امکانات حرفه ای کوهنوردی قریبا محال است. به گفته اهالی در ادامه مسیر نیز آبشارهای کوچک و بزرگ و طبیعتی منحصربفرد از انواع گیاهان و حیوانات هر بیننده ای را به حیرت فرو می برد. صخره های سنگی که آب از میان آنها به صورت لوله مانند فوران می کند و وجود افعی های بزرگ و بی دم، از تعاریف اهالی از طبیعت پشت آبشار بود. در یک کلام، طبیعت بکر این منطقه برای مسافران تور مشهد ندیده های بسیاری دارد.

طبیعت اسفجیر مشهد

 

پارک ساحلی آفتاب مشهد

مجموعه فرهنگي ورزشي پارك ساحلي آفتاب با حمايت همكاران عزيز شركت سپاد در نيمه شعبان سال 1390 به دست توانمند وزير محترم ورزش و جوانان وقت جناب آقاي دكتر عباسي و استاندار عزيز خراسان جناب آقاي صلاحي و حمايت هاي بسيار رئيس تربيت بدني خراسان رضوي جناب آقاي داوري افتتاح گرديد. در تور مشهد از این مکان زیبا لذت ببرید.
مجموعه تفريحي ورزشي ، پارك ساحلي آفتاب در يكي از مهم ترين قسمتهاي جغرافياي مشهد مقدس و در مجاورت بازار بين المللي سپاد و مجتمع تجاري الماس شرق با مساحتي بالغ بر 15000 متر مربع ، يكي از پر جاذبه ترين مكانهاي توريستي و تفريحي رابراي مجاوران و مسافران تور مشهد است.
پارك ساحلي آفتاب حاصل تلاش شبانه روزي متخصصان متعهد ايراني بوده كه امكان استفاده همزمان به صورت جداگانه رابراي كليه اعضاء خانواده ايجاد كرده است. كه در چند مجموعه مجزا براي بانوان ،آقايان ،كودكان ،پارك آبي و vip با امكانات مفرح و ابتكاري جديد پذيراي كليه ميهمانان تور مشهد مي باشد.

پارک ساحلی آفتاب مشهد

 مطالب مرتبط:

پارک ساحلی آفتاب مشهد

 

طبیعت اسفجیر مشهد

تور مشهد بهمن 94

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 1 دی 1394
.

خانه داروغه مشهد

این خانه در تور مشهد پاییز 94 یکی از خانه های تایریخی مشهد می باشد که مربوط به دوره قاجار بوده و در سال 1381 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است . این خانه در خیابان نواب صفوی مشهد واقع شده است و علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند در تور مشهد لحظه آخری از این خانه زیبا و تاریخی دیدن کتتد . خانه داروغه مشهد توسط معماران روس و به دستور شخصی از دوره قاجار که داروغه مشهد بوده بنا شده است .  میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. این خانه که در آن زمان خانه شخصی بوده و مراسم پذیرایی در آن انجام می شده است از سال 66 به بعد به عنوان محلی برای اسکان هیئت های مذهبی از آن استفاده می شود . گردشگران تور مشهد پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 خانه داروغه مشهد


مصلی طرق مشهد

مصلی طرق قدیمی ترین نمونه برجای مانده از این بنا در مشهد می باشد و میهمانان تور مشهد لحظه آخری که در سال 837 قمری با ترکیب یک ایوان بلند مرکزی و دو ایوانچه طرفین و اتاق‌های گوشواره ساخته شده است . در انتهای ایوان فضای چهار ضلعی گنبدداری وجود دارد که بر دیوار انتهایی آن محرابی وجود دارد . گردشگران تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در ازاره فوقانی ایوان کتیبه های خط ثلث به چشم می خورد و از دیگر تزیینات این بنا می توان به قاب‌ها و کاربندی‌های گچی اشاره کرد . گردشگران تور مشهد نوروز 95 از این بنای زیبا دیدن می کنند .

 مصلی طرق مشهد
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: خانه داروغه مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 2 آذر 1394
.

تالار و رستوران اطلسیه مشهد

این مجموعه یکی از بهترین تالار و رستوران ها در تور مشهد لحظه آخری مشهد است که با غذاهای لذیذ و خوشمزه خود آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور مشهد می باشد . در این رستوران انواع غذاها با بهترین کیفیت طبخ می شود . این مجموعه مجلل در بلوار خیام شمالی واقع شده است . گردشگران تور مشهد می توانند برای صرف غذا و استراحت به این مکان مراجعه کنند . این مجموعه از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و در نزدیکی مراکز خرید مهمی همچون الماس شرق ، مرکز خرید وصال ، بازار سمپاد و غیره قرار گرفته است . میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این تالار دیدن نمایند.

تالار و رستوران اطلسیه مشهد

رستوران این مجموعه به عنوان رستوران باز در تور مشهد پاییز 94 فعالیت می کند . در این مجموعه همچنین کافی شاپی نیز در فضای باز ارائه شده است که فضای بسیار زیبا و دلنشینی را برای استراحت گردشگران تور مشهد 94 ایجاد کرده است . از دیگر امکانات این مجموعه برگزاری همایش ها و سمینار های مختلف در مکانی مناسب و با تجهیزات صوتی و تصویری می باشد . این مجموعه با فضایی بسیار مجلل ، معماری خاص ، سقف تمام شیشه ای و سالن های بزرگ آن را به یکی از بهترین مجموعه ها در کشور و در تور مشهد نوروز 95 تبدیل کرده است .

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تالار و رستوران اطلسیه مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 2 آذر 1394
.

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی در تور مشهد لحظه آخری با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) برای میهمانان تور مشهد 94 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان تور مشهد پاییز 94 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان تور مشهد 94 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.


هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی در تور مشهد لحظه آخری از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند . هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد 94 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان در تور مشهد پاییز 94 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : مشهد , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مجلل درویشی مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 2 آذر 1394
.

خانه داروغه مشهد

این خانه در تور مشهد پاییز 94 یکی از خانه های تایریخی مشهد می باشد که مربوط به دوره قاجار بوده و در سال 1381 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است . این خانه در خیابان نواب صفوی مشهد واقع شده است و علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند در تور مشهد لحظه آخری از این خانه زیبا و تاریخی دیدن کتتد . خانه داروغه مشهد توسط معماران روس و به دستور شخصی از دوره قاجار که داروغه مشهد بوده بنا شده است .  میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. این خانه که در آن زمان خانه شخصی بوده و مراسم پذیرایی در آن انجام می شده است از سال 66 به بعد به عنوان محلی برای اسکان هیئت های مذهبی از آن استفاده می شود . گردشگران تور مشهد پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 خانه داروغه مشهد


مصلی طرق مشهد

مصلی طرق قدیمی ترین نمونه برجای مانده از این بنا در مشهد می باشد و میهمانان تور مشهد لحظه آخری که در سال 837 قمری با ترکیب یک ایوان بلند مرکزی و دو ایوانچه طرفین و اتاق‌های گوشواره ساخته شده است . در انتهای ایوان فضای چهار ضلعی گنبدداری وجود دارد که بر دیوار انتهایی آن محرابی وجود دارد . گردشگران تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در ازاره فوقانی ایوان کتیبه های خط ثلث به چشم می خورد و از دیگر تزیینات این بنا می توان به قاب‌ها و کاربندی‌های گچی اشاره کرد . گردشگران تور مشهد از این بنای زیبا دیدن می کنند .

 مصلی طرق مشهد
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تاریخی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 13 آبان 1394
.

تالار و رستوران اطلسیه مشهد

این مجموعه یکی از بهترین تالار و رستوران ها در تور مشهد لحظه آخری مشهد است که با غذاهای لذیذ و خوشمزه خود آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور مشهد می باشد . در این رستوران انواع غذاها با بهترین کیفیت طبخ می شود . این مجموعه مجلل در بلوار خیام شمالی واقع شده است . گردشگران تور مشهد می توانند برای صرف غذا و استراحت به این مکان مراجعه کنند . این مجموعه از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و در نزدیکی مراکز خرید مهمی همچون الماس شرق ، مرکز خرید وصال ، بازار سمپاد و غیره قرار گرفته است . میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این تالار دیدن نمایند.

تالار و رستوران اطلسیه مشهد

رستوران این مجموعه به عنوان رستوران باز در تور مشهد پاییز 94 فعالیت می کند . در این مجموعه همچنین کافی شاپی نیز در فضای باز ارائه شده است که فضای بسیار زیبا و دلنشینی را برای استراحت گردشگران تور مشهد 94 ایجاد کرده است . از دیگر امکانات این مجموعه برگزاری همایش ها و سمینار های مختلف در مکانی مناسب و با تجهیزات صوتی و تصویری می باشد . این مجموعه با فضایی بسیار مجلل ، معماری خاص ، سقف تمام شیشه ای و سالن های بزرگ آن را به یکی از بهترین مجموعه ها در کشور و در تور مشهد لحظه آخری تبدیل کرده است .



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تالار و رستوران اطلسیه مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 13 آبان 1394
.

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی در تور مشهد لحظه آخری با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) برای میهمانان تور مشهد 94 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان تور مشهد پاییز 94 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان تور مشهد 94 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.


هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی در تور مشهد لحظه آخری از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند . هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد 94 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان در تور مشهد پاییز 94 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : مشهد , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 13 آبان 1394
.

مراکز خرید مشهد

 

مجتمع تجاری آلتون مشهد در زمینی به مساحت ۱۷۲۴ متر مربع و با زیربنای ۳۱۰۰۰ متر مربع در ۲۰ طبقه و طی مدت ۳۶ ماه احداث و در تیر ماه ۱۳۸۸ افتتاح گردید. برج تجاری آلتون مشهد چند منظوره مدرن کاربری های تجاری اداری و پارکینگ دارد و با ۸۰ متر ارتفاع بلندترین پارکینگ طبقاتی ایران است.در تور مشهد تعطیلات آذر 94 حتما از اینجا خرید کنید. این برج همچنین حایز عناوین دیگری مانند برترین برج تجاری چند منظوره کشور در سال ۹۰ و نیز برترین سازه بتنی کشور در سال ۸۸ شده است. چهار طبقه از این برج به واحدهای تجاری سه طبقه واحدهای اداری ( طبقات ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ ) و بقیه طبقات به پارکینگ اختصاص دارد. یک باند فرود هلیکوپتر جهت سرویس دهی در مواقع اضطراری مسافران تور مشهد و امداد رسانی بر روی برج تعبیه شده است.از دیگر امکانات این مجتمع تجاری برای گردشگران تور مشهد پاییز 94 میتوان به وجود چشم انداز 360 درجه همه طبقات پارکینگ و اداری بر فراز شهر , وجود 6 آسانسور نفر بر مخصوص خروج از پارکینگ یا رسیدن به فضاهای تجاری و اداری , وجود ایستگاه ویژه تاکسی بیسیم آلتون , وجود شعبه سه رستوران معروف “پسران کریم” در طبقه ۴ تجاری برج و ... اشاره کرد.

مجتمع تجاری آلتون مشهد

 

 

برج نور مشهد یکی از مراکز خرید  بزرگ و بنام در شهر مشهد واقع در تقاطع خیابان جانباز و خیابان شهید فرامرز عباسی مشهد میباشد.برج نور از جمله مراکز خریدی است که در ساخت بنای آن دقت زیادی شده و از شاخصه های آن میتوان به نور پردازی بسیار زیبا و چشم گیر آن برای مسافران تور مشهد اشاره نمود . اگر با تور لحظه آخری مشهد به مشهد سفر می کنید و قصد دارید از مراکز خرید مشهد دیدن کنید,پیشنهاد ما به شما مرکز خرید برج نور مشهد است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

هتلهای سه ستاره مشهد

 هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد از جمله های سه ستاره این شهر می باشد. این هتل 3 ستاره در نوروز سال 1390 افتتاح شد و موقعیت مکانی آن به گونه ای است که در نزدیکی ایستگاه راه آهن یعنی در فاصله 50 متری از آن قرار دارد و به مسافرین تور مشهد که قصد مسافرت به وسیله قطار را دارند توصیه می شود. هتل دیپلمات مشهد از حرم مطهر امام رضا (ع) در حدود 8 دقیقه و فرودگاه بین المللی نیز در حدود 20 دقیقه به وسیله خودرو فاصله دارد.   این هتل برای آسایش مسافرین تور مشهد تعطیلات آذر 94 به امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی شاپ، آسانسور، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 120 نفر و پارکینگ با ظرفیت 12 ماشین مجهز شده است. همچنین میهمانان تور مشهد میتوانند از استخر، سونا و جکوزی این هتل نیز برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنند. اتاق هایی که این هتل برای مسافرین تور مشهد فراهم کرده مجهز به امکاناتی مانند یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی شده اند. اینترنت در لابی و اتاق های هتل دیپلمات مشهد به صورت رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد 94 قرار می گیرد.

آدرس هتل دیپلمات مشهد : مشهد، میدان راه آهن، ابتدای بلوار شهید کامیاب، شهید کامیاب 32

هتل دیپلمات مشهد

هتل رضا مشهد

هتل سه ستاره رضا در شهر مشهد مقدس و در 500 متری از حرم مطهر واقع شده است. مسافت هتل رضا مشهد تا فرودگاه بین المللی 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن مشهد در حدود 20 دقیقه به وسیله خودرو می باشد. مسافرین تور مشهد در صورت اقامت در این هتل میتوانند از امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، نماز خانه، صندوق امانات، پارکینگ با ظرفیت 120 نفر و رستوران با ظرفیت 50 نفر بهره مند شوند. اتاق های هتل رضا مشهد همگی دارای امکاناتی نظیر یخچال، تلفن، تلویزیون، مبلمان، حمام و سرویس ایرانی و فرنگی هستند. هتل رضا مشهد اینترنت وایرلس رایگان را نیز به صورت رایگان در اختیار مسافرین تور لحظه آخری مشهد قرار داده است که میهمانان در صورت نیاز می توانند در فضای لابی و اتاق ها از این خدمت استفاده کنند.

آدرس : مشهد، حدفاصل میدان طبرسی و چهارراه مقدم

هتل رضا مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

جاذبه های گردشگری مشهد

سنگ نگاره شتر سنگ مشهد بر کناره راه شهر مشهد شاندیز نزدیک به روستای درخت بید واقع شده است و سنگ های بزرگی مرسوم به شتر سنگ بر روی آن نقش بسته است؛ بر این سنگ نگاره نقوشی از قبیل شیر، بز کوهی، گاو، میش و انسان های شکارچی نقش بسته است که می توان قدمت آن ها را به دوران نوسنگی نسبت داد.در تور مشهد آبان 94 حتما از اینجا دیدن کنید. سنگ نگاره های کشف شده در اینجا به احتمال فراوان نشأت گرفته از تجربیات عینی و باورها و اعتقادات و نگرش پیشینیان به محیط زیست است. برای حکاکی روی این سنگ از جسمی سرتیز استفاده شده که حرکت این جسم در جهت های مختلف مشهود است و برای مسافرین تور مشهد جالب میباشد. بیشترین نقوش سنگ نگاره مربوط به طرح حیوانی از جمله بز کوهی، شتر دو کوهانه، گاو کوهاندار و احتمالاً یوز پلنگ است که در میان آنها نقش درخت یا گیاه به صورتی خاص مشاهده می شود. نکته حایز اهمیت در این سنگ نگاره وجود نقوش گاو کوهاندار و شتر دو کوهانه است که به اعتقاد جانورشناسان، خاستگاه این گونه از شترها صحرای گبی مغولستان بوده است.دیدار از این مکان در تور مشهد آذر 94 سرشار از لذت می باشد.

 

 

 

بوستان حجاب یا بانوان در مشهد در زمینی به مساحت 120000 مترمربع در شمال شهر مشهد در فاصله حدودا 360 متری شرق بلوار خیام واقع شده است که در فاصله 450متری شمال این زمین کمربندی 100 متری موسوم به فجر واقع شده است . این بوستان بسیار مورد پسند مسافران تور مشهد میباشد.ضلع جنوبی این زمین نیز به خیابان 35 متری حمزه محدود می شود .طراحی این بوستان با این دیدگاه که فضایی مناسب ویژه بانوان احداث گردد که علاوه بر جنبه تفریحی و گردشی و گذراندن اوقات فراغت مسافران تور مشهد در داخل مجموعه کاربری هایی که اولا مکمل این فضاها بوده و ثانیا باعث جاذبه بیشتر شود صورت گرفته است .

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

طرقبه مشهد

 طرقبه مشهد

یلاق طرقبه با نام "تروغبذ" سابقه‌ای طولانی در تاریخ مشهد مقدس را داراست. تا آنجا که مقدسی در حدود سال 380 هجری قمری تروغبذ را از شهرهای توس می‌داند. طرقبه در مسیر کوهستانی و مال رو مشهد به نیشابور، قرار دارد و بخاطر این شرایط در طول تاریخ به عنوان گذرگاه و تفرج‌گاه شناخته شده است. در روزنامه سفر خراسان ناصرالدین شاه هم از ییلاقات این منطقه آمده است. طرقبه در دامنه کوه‌های بینالود و در امتداد یک دره زیبا و دیدنی قرار دارد. و همچنین بخاطر داشتن آب و هوای سالم و مطبوع هر سال گردشگران و مسافران زیادی را در فصل تابستان به خود جذب میکند. طرقبه دارای «پارک شهر» میباشد و در دو طرف جاده ورودی آن مغازه‌های بسیاری وجود دارد که انواع خشکبار و صنایع دستی را برای استفاده مسافران دارند. محصولات باغی طرقبه بسیار زیاد میباشد که سیب و گیلاس مرغوب و معروفی دارد. تور مشهد پاییز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: طرقبه مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

 بازار حکیم مشهد

  بازار حکیم مشهد

بازار حکیم مشهد اولین و قدیمی ترین بازار روسها در مشهد است . بازار حکیم مشهد یکی از بزرگترین مراکز خرید مشهد بحساب می آید که با توجه به تنوع اجناس ، مورد توجه زائران و مسافران تور مشهد میباشد . این بازار شامل ۴ طبقه و ۱۲۰ واحد تجاری میباشد که در آن تمام اجناس مورد نیاز از قبیل انواع پوشاک و مانتو های چهار فصل ، انواع اسباب بازی ، سیسمونی کودک ، کت و شلوار ، لوازم آرایشی و بهداشتی و نقره جات و انواع کریستال و لوازم خانگی و کیف و کفش و ... به مردم عرضه می شود .تور مشهد پاییز 94


بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد از بزرگترین مراکز خرید ویژه زائران و مسافران است. بازار رضا مشهد دارای انواع متنوع سوغات مشهد مانند: انگشتر عقیق، فیروزه، عطریات، طلاجات، نبات، زعفران، مهر و سجاده و تسبیح می باشد. بازار رضا در مساحتی به طول 800 و عرض 30 متر بنا شده است که در کل 72000 متر مربع دارای زیربنا می باشد. طول بازار در 2 دالان و 2 طبقه در کل 3 km می باشد. تور مشهد آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

رستوران ترکیش فود مشهد

در این فست فود غذاهای ترکی مانند : پیده بن فیله ، پیده قارچ و مرغ ، سارما بیتی ، پیده سیزیجات ، لهمجون ، میکس کباب و چند غذای ایرانی مانند استیک گوشت و مرغ و ماهی تنوری نیز سرو می شود . کیفیت غذاها خوب است و رستوران از سرویس دهی خوبی برخوردار است . گردشگران تور مشهد می توانند برای صرف غذاهای ایرانی و فرنگی به این رستوران مراجعه کنند .

 


رستوران شورورزی مشهد

این رستوران یکی از رستوران های معروف مشهد می باشد . این رستوران با ظرفیت 400 نفر دارای امکاناتی مانند سالاد بار نیز می باشد . گردشگران تور مشهد می توانند برای صرف غذا به این رستوران آمده و در آنجا به صرف غذا بپردازند .غذاهای این رستوران دارای کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشد . فضای این رستوران بسیار تمیز و کارکنانش به گرمی با مسافران تور مشهد برخود می کنند .

 


 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.
 

هتل پارس مشهد

هتل پارس تور مشهد در زمان  در غرب شهر و در حاشيه بلوار وكيل آباد واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره مشهد می باشد.  این هتل در سال 1382 بنا شده است. مساحت این هتل 5 هكتار است. هتل پارس تور مشهد مجموعا 228 اتاق دارد. از ویژگی های این هتل می توان به نزدیگ بودن آن به ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز و همچنین نمایشگاه بین المللی مشهد اشاره کرد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته ویژه مسافران تور مشهد، صبحانه در اتاق، اتاق جلسه، آمفی تئاتر، امکانات ضیافت، باشگاه ورزشی، استخر کودکان، دارت، زمین تنیس، باشگاه ماهیگیری، اسکواش، بیلیارد، ماساژ، اینترنت، فروشگاه، بانک، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، چایخانه تابستانی، استخر، اسپا، سونا، جکوزی ویژه مسافران تور مشهد، پارکینگ، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد و... می باشد.

 

 

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر استخر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر اتاق هتل پارس مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارس مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 16 شهريور 1394
.
 

هتل پارس مشهد پنج ستاره

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس تور مشهد 94 ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر مشهد قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي تور مشهد 94 می باشد . هتل پارس مشهد داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای ویژه مسافران تور مشهد 94، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید ویژه میهمانان تور مشهد 94، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی

مطالب مرتبط:

هتل پارس مشهد 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارس مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 16 شهريور 1394
.
 

هتل کوثر ناب مشهد پنج ستاره

hotel kosar nab mashhad

هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد 94 در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد 94 در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است  که برای میهمانان تور مشهد 94 پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب مشهد دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ویژه مسافران تور مشهد 94 ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب مشهد اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس مشهد می باشد که دارای این تجهیزات است . خدمات هتل کوثر ناب مشهد : بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.


مطالب مرتبط:

 هتل کوثر ناب مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل کوثر ناب مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 16 شهريور 1394
.
 

هتل بین المللی قصر مشهد پنج ستاره

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد 94 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر مشهد، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد 94 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد 94، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر مشهد دیده می شود. ترانسفر رایگان برای میهمانانتور مشهد 94 فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار ویژه مسافران تور مشهد 94، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان تور مشهد است.

آدرس هتل بین المللی قصر مشهد : مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل بین المللی قصر مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 16 شهريور 1394
.
 

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی تور مشهد 94 با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه ویژه میهمانان تور مشهد 94 و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران برای میهمانان تور مشهد 94 می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانانتور مشهد 94 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع برای میهمانان تور مشهد 94 سرو بکنند.

هتل مجلل درویشی مشهد


آدرس هتل مجلل درویشی مشهد : مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام بین امام رضا 24 و 26
مطالب مرتبط:

 هتل مجلل درویشی مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مجلل درویشی مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 16 شهريور 1394
.

رستوران رضایی مشهد در خیابان آبکوه و چهار راه کلاهدوز شهر مشهد قرار دارد که بین زائران و مشهدی ها طرفداران زیادی دارد . از مهم ترین ویژگی های این رستوران که سبب جذب مشتریان بسیار آن شده ، کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب است . این رستوران دو طبقه که از موقعیت مکانی مناسبی نیز برخوردار بوده و نسبتا به حرم نیز نزدیک است بین ساعات 11:30 الی 3 بعد از ظهر و 7 الی 11:30 شب به مشتریان سرویس دهی می کند . در تور لحظه آخری مشهد صرف غذا در این رستوران را از دست ندهید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران رضایی مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های ارزان مشهد, رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

اگر با تور مشهد مهر 94 به مشهد سفر میکنید حتما از جاهای دیدنی مشهد  دیدن کنید . از جمله بناهای تاریخی واقع در حرم مطهر امام  رضا (ع)، باید از ساختمان مدرسه امیر سیدی مقلب به «یوسفیه» یا «دودر» نام برد که در غرب حرم مطهر مطهر مشهد  و مقابل مدرسه دیگری به نام پریزاد واقع شده است. این بنا در سال843ق ساخته شده و از نوع ابنیه چهار ایوانی و دارای غرف و حجره‌هایی بر طرفین ایوان‌ها در دو طبقه است که از نظر شکل و وسعت با یکدیگر شباهت چندانی ندارند.

مدرسه دودر مشهد دارای 600 مترمربع مساحت و 32 حجره است. در زیر گنبد جنوب شرقی بنا، سنگ قبر بانی آن «غیاث‌‌الدین امیر یوسف خواجه بهادر» دیده می‌شود که دارای معماری خواص و زیبایی میباشد. سازنده ای بنا  در سال 846ق وفات یافته است. گنبد غربی مدرسه نیز گورگاه «امیر سیدی» از امرای بزرگ عهد تیموری و خاندان بانی مدرسه است. فضای معماری بنا پس از زلزله سال 1084ق، در سال 1088ق به امر مادر شاه سلیمان صفوی مرمت شده است که به حالت اولیه بازگردانی شود.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مدرسه دودر مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

هتل تهران مشهد

هتل تهران در شهر مشهد مقدس یکی از با سابقه ترین هتل های سه ستاره این شهر می باشد که در سال 1352 افتتاح گردیده است. حرم مطهر امام رضا (ع) در فاصله 2 دقیقه ای با خودرو قرار دارد که برای زائرین مناسب می باشد. فرودگاه بین المللی شهر مشهد در فاصله 9 کیلومتری و استگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از هتل تهران مشهد قرار دارند همچنین فاصله تا بازار اصلی شهر هم بسیار ناچیز است و با خودرو در حدود 2 دقیقه زمان نیاز است تا مسافرین تور مشهد به بازار رضا برسند. از امکاناتی که هتل تهران مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد تابستان 94 قرار می دهد می توان به کافی شاپ، کافی نت، لابی، لاندری، چایخانه، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس رستوران و پارکینگ با ظرفیت 30 ماشین اشاره کرد. اتاق های این هتل به تجهیزاتی نظیر تلفن، تلویزیون، مبلمان، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس خارجی مجهز هستند. اینترنت وایرلس در فضاهای لابی و اتاق های هتل تهران مشهد در دسترس است که میهمانان تور مشهد برای استفاده از این خدمت باید هزینه اضافی بابت آن را پرداخت کنند.اقامت در این هتل در تور مشهد 94 سرشار از خاطره می باشد.

آدرس : مشهد، خيابان امام رضا، نبش امام رضا 8

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل تهران مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

هتل سهند مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در آبان ماه سال نود ویک با دکوراسیونی بسیار شیک و مجلل افتتاح شد .این هتل دارای ۶۰ اتاق ۲ و ۳ تخته در ۶ طبقه با ظرفیت ۱۴۴ تخت و ۲۳ کاناپه جمعا ۱۶۷ نفر می باشد . فاصله حدود ۲۰۰ متری تا حرم امام رضا و بدون وسیله نقلیه حدود ۵ دقیقه پیاده روی برای زیارت حرم وقت لازم است. فاصله هتل تا فرودگاه حدود ۳۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن حدود ۱۵ دقیقه می باشد و ترنسفر مسافران محترم تور مشهد شهریور 94 از فرودگاه ، راه آهن ، ترمینال و یا نقاط دیگر شهر مقدس مشهد بصورت رایگان صورت می گیرد.رستوران هتل سهند با بهره گیری از بهترین آشپزهای ایرانی و عربی تجربیات جدید و خاطره انگیزی را در این زمینه فراهم آورد. نهار و شام در هتل سهند مشهد به صورت بوفه آزاد می باشد. کافی شاپ هتل سهند واقع در طبقه فوقانی لابی محیط دل انگیز و سر شار از آرامش را همراه با بهترین امکانات و مجربترین کادر ممکن به ارمغان می آورد.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل سهند مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد

هتل تارا تور مشهد 94 در سال 1374 افتتاح شده است و دارای 116 واحد متفاوت می باشد. بالکن های این هتل چشم اندازی از حرم امام رضا (ع) را به تصویر می کشد که بسیار زیبا و دل نشین است. از امکانات هتل تارا مشهد می توان به رستوران , کافی شاپ , استخر , سونای خشک و... اشاره کرد. واحدهای این هتل به صورت سنتی و مدرن طراحی و ساخته شده است. هتل تارا تور مشهد 94 تقریبا هشت دقیقه تا حرم پیاده روی دارد.

آدرس: خیابان شیرازی , بین میدان شهدا و چهار راه شهدا


هتل لاله مشهد

هتل لاله مشهد

هتل لاله تور مشهد 94 در یکی از قدیمی ترین خیابان های مشهد واقع شده که دارای پرسنلی مجرب و حرفه ای می باشد. این هتل نیز به یک پارک زیبا و تاریخی کوهسنگی و بازارهای اصلی مشهد نزدیک می باشد. هتل لاله مشهد 101 اتاق 2-3 تخته و آپارتمان های لوکسی با دو و چهار اتاق را دارا می باشد. هر واحد آن دارای دو سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی است. این هتل دارای رستورانی با غذاهای ایرانی و فرنگی ویژه مسافارن تور مشهد 94 , کافی شاپ , لابی , اینترنت و...

فاصله این هتل تا حرم 10 دقیقه با ماشین است

آدرس: مشهد , خیابان کوه سنگی , نبش کوه سنگی بیست و چهارم

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

هتل الماس تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره این شهر قرار دارد. در این هتل 176 اتاق برای رفاه میهمانان در نظر گرفته شده است. این هتل در فاصله 100 متری از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. هتل الماس دسترسی خوبی به راه‌آهن، فرودگاه و بازارهای مشهد دارد. این هتل در خیابان امام رضا مابین خیابان های امام رضای 4 و 6 قرار گرفته است. همچنین فرودگاه در فاصله 25 دقیقه ای از هتل تور مشهد 94 قرار گرفته است.

از امکانات این هتل می توان به لابی، اینترنت در واحد، جکوزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، بیلیارد، تاکسی سرویس، کافی نت، صندوق امانات شخصی، استخر، سالن ورزشی ویژه مسافران تور کیش 94 و...

آدرس: مشهد، بین امام رضا 4 و 6

 

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل الماس مشهد بازدید نمایید.

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آدرس هتل الماس مشهد؟,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی